Fitness

Mix Aerobic – zajęcia łączące formy cardio z formami wzmacniającymi i relaksacyjnymi. Jednym zdaniem mieszanka ćwiczeń pozwalająca na odreagowanie stresu, ujędrnienie ciała i uspokojenie nerwów, a wszystko w oparciu o proste kroki bazowe, efektywne ćwiczenia wzmacniające, rozciągające i oddechowe.

ZUMBA ! – innowacyjny system fitness, który przez świetną zabawę kształtuje sylwetkę, dba o kondycję i wprawia w świetne samopoczucie. To przede wszystkim świetna zabawa, proste ale bardzo ciekawe kroki. Jest łatwa, zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowy, kondycyjnych lub umiejętnościowych, po prostu każdy może to robić. Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało. W ostatnich latach Zumba przeprowadziła niemalże rewolucję. Tworząc koncept fitness-zabawy i przeobrażając trening fitness w rozrywkę, Zumba osiągnęła ogromy sukces – wciągnęła tysiące ludzi i jak szalony ogień, rozniosła się po całym świecie, wszystkich kontynentach, a tym samym zapisała się już w historii jako najbardziej wpływowe wydarzenie w branży fitness.

LATINO SOLO – Salsa, reggeatton, merengue, bachata i cha-cha-cha, rumba to połączenie latynoskich tańców pełnych ekspresji, energii i emocji wyzwalających kobiecość i kształtujących sylwetkę.

SAMBA, AFRO BRAZIL – Samba to radość, zapomnienie w dźwiękach bębnów, hipnotyzującym rytmie i atmosferze karnawału.
Taniec idealny dla osób, które chcą otworzyć swoje wnętrze i odnaleźć seksapil zgubić zbędne kilogramy.

ABT (Abdominal, Buttocks, Thighs – brzuch, pośladki, uda) Zajęcia, w których koncentrujemy się na modelowaniu dolnych partii ciała: mięśni ud , pośladków , brzucha. wzmocnienie tych mięśni jest podstawowym warunkiem lepszej stabilizacji kręgosłupa i poprawy sylwetki. Zajęcia rozpoczynające się klasyczną rozgrzewką, po której następuje seria ćwiczeń gimnastycznych dynamicznych oraz w pozycjach izolowanych . Jest to jedna z najprostszych form aerobiku, przeznaczona dla każdego bez względu na poziom zaawansowania.

Płaski Brzuch – zajęcia typu shape, których głównym celem jest wzmocnienie i rzeźbienie mięśni brzucha. Po 15-20 minutowej rozgrzewce następują serie ćwiczeń na górne, środkowe, dolne i skośne partie mięśni brzucha.

Body Shape – forma zajęć, której głównym celem jest rzeźbienie sylwetki zajęcia oparte na ćwiczeniach wzmacniających wszystkie partie mięśniowe z wykorzystaniem przyborów np. hantli czy obciążników. Poprawiają napięcie mięśni dzięki czemu ciało staje się jędrniejsze. Kształtuje również siłę i wytrzymałość mięśni. Ćwiczenia wykonywane są na wszystkie grupy mięśniowe.

ZDROWY KRĘGOSŁUP (z wykorzystaniem piłek overball) to profilaktyczne, bezpieczne i skuteczne ćwiczenia wzmacniające mięśnie okołokręgosłupowe. Efektem ćwiczeń jest wyprostowana sylwetka. Ten rodzaj zajęć przeznaczony jest dla osób, które pracują przeważnie w pozycji siedzącej i nie mają na co dzień możliwości dbania o swój kręgosłup czy prawidłową pozycję. Odpowiednio ułożony program pomaga zapobiegać wadom postawy i bólom stawów oraz likwiduje napięcie mięśni.

Stretching/Relaks – zajęcia rozciągające, poprawiające elastyczność tkanek, sprężystość mięsni, zwiększające ruchomość w stawach, połączone z ćwiczeniami relaksacyjnymi, odprężającymi. Doskonałe na zakończenie treningu.

Dance – trening cardio połączony z elementami tańca . Pozwala poczuć radość z ruchu nawet tym, którzy z tańcem nie mają wiele wspólnego. Tworzenie prostych choreografii tanecznych.

FAT BURNING – (spalanie tłuszczu) – To zajęcia o średniej intensywności składające się głównie z części aerobowej. To coś dla osób lubiących tańczyć, bo są to zajęcia taneczne o mniej lub bardziej rozbudowanej choreografii. Ćwiczenia wykonywane w stałym tempie, dla uzyskania odpowiedniego poziomu tętna by uzyskać optymalne spalanie tkanki tłuszczowej. Efektem jest podniesienie ogólnej kondycji fizycznej organizmu i polepszenie koordynacji ruchowej, wzmocnienie serca, dotlenie organizmu.

Step Shape – Mieszanka zajęć typu Step i Body Shape. To połączenie ćwiczeń siłowych i wydolnościowych, poprawiających rzeźbę całego ciała. Prosta choreografia na stepie połączona z ćwiczeniami statycznymi z użyciem ciężarków lub gum sprawia, że zajęcia są bardzo ciekawe i urozmaicone, spalają tkankę tłuszczową. Trening wzmacnia dolne partie ciała, spala duża liczba kalorii.

PILATES – Ta metoda stawia sobie za cel przywrócenie równowagi w naszym ciele. Polega na płynnym i kontrolowanym rozciąganiu i napinaniu odpowiednich mięśni. Skupia się na wzmocnieniu „centrum” naszego ciała. – wypracowanie silnych mięśni brzucha i pleców oraz na ustabilizowaniu kręgosłupa . Zapobiega schorzeniom, na które często zapadamy w naszych czasach. Są to między innymi: przewlekły ból kręgosłupa, stawów, ciągły stres. To zestaw efektywnych ćwiczeń Łączy elementy baletu, jogi i ćwiczeń izometrycznych, połączonych z muzyką relaksacyjną . Szczególnie zalecany po 40-roku życia. Fizjoterapeuci określają tą metodę jako jedną z najbezpieczniejszych form aktywności ruchowej. Ponieważ zajęcia w niewielkim stopniu obciążają stawy, Pilates jest bardzo bezpieczną formą, proponowaną wszystkim, także dla osób po kontuzjach.